Loialitatea fata de marca este vitala pentru orice afacere. Unele companii nu fac doar ceea ce promit, ele oferta si un factor WOW, ceva mai sus si dincolo de asteptarile clientilor. Nu este nevoie sa fie un gest maret. Uneori lucrurile mici si bine gandite pot insemna foarte mult.
Deci, poate ca va intrebati, ce trebuie facut cu un ambalaj al unui produs?
In timp ce factorul WOW, de obicei, incepe cu serviciul de relatii cu clientii si cu usurinta de a comanda, aceasta ar trebui sa fie constant pana la momentul in care clientul primeste produsul. Indiferent daca produsul este achizitionat de pe raft sau primit prin posta, reactia clientilor la ambalaj este o parte vitala a experientei lor de cumparaturi.
Iata cateva idei care pot ajuta pentru a avea factorul WOW in ambalaj:
1. Trimiteti produsul intreg si in siguranta!
Suna ceva normal? Cu toate acestea, de cate ori ati deschis un pachet si ati gasit produsul deteriorat? Sau daca produsul este expediat prin posta, cat de dezamagitor este sa aflati ca postasul a sosit dar nu v-a gasit acasa si ati ratat coletul? Iar cand primiti coletul si este imens iar in interior un produs foarte mic, ambalat intr-o cutie foarte mare?
2. Asigurati-va ca pachetul este usor de deschis.
Dornici de a deschide coletul cu noua achizitie in unele cazuri avem nevoie de un ciocan si o dalta pentru a deschide coletul. Houdini a reusit evadari din lanturi in mai putin timp. Sunt pachete usor de deschis, cu benzi de rupere care pot fi o solutie eficienta, usor accesibila si poate oferi o protectie mare.
3. Nu supraambalati.
Ca si client nu este nimic mai rau decat a avea o multime de ambalaje incomode si de nevoia de a scapa de ele. Nu numai ca este o grija in plus, dar arata si o lipsa de grija pentru mediul inconjurator.
4. Luati in considerare reciclabilitatea pachetului.
Am discutat deja ca este o problema de a dispune de prea multe ambalaje nefolositoare. Acest lucru devine si mai problematic in cazul in care pachetul nu este usor de reciclat. Utilizati materiale durabile acolo unde este posibil, facandu-l usor de reciclat pentru clientii dvs.
5. Carry brandingul la interior.
Daca expediati produsul prin posta, anonimatul si securitatea coletului pot fi esentiale, cu toate acestea, experienta de marca se intampla atunci cand deschideti produsul, iar un mesaj in interiorul ambalajului poate fi minunat pentru clientul dumneavoastra. Nu numai ca aduce brandului o consolidare, dar ofera, de asemenea, o stralucire calda la destinatar.
6. Ambalare returnabile.
In calitate de client, in cazul in care primiti un produs care este necorespunzator sau deteriorat, aceasta poate fi o problema pentru a gasi un ambalaj adecvat pentru a returna produsul furnizorului. Oferind un pachet returnabil eliminati grijile legate de ambalaj si asigurati ca produsele ajung inapoi la depozit intr-o singura bucata.
7. Ambalaj usor.
Este important sa asigurati clientilor o experienta pozitiva cu ambalajul si cu deschiderea lui, indiferent de ruta pe care o aleg sa primeasca coletul. Sacii si cutiile care vin cu manere, fac mult mai usoara pentru client mersul de la un magazin din departare cu articolele lor, acasa. Acest lucru elimina necesitatea de a cumpara si folosi pungi si in cele din urma reduce cantitatea de deseuri de ambalaje.
Factorul „WOW“ nu trebuie sa fie mare, dar poate adauga valoare reala pentru afacerea dumneavoastra.
Amintiti-va, ca vanzarea catre clientul dumneavoastra nu se refera la un singur produs sau o singura livrare. Se pot genera recomandari din vorba in vorba despre experienta WOW avuta cu ambalajele si sa genereze un impact asupra perceptiei companiei prin intermediul social media.
Daca doriti sa adaugati factorul WOW la ambalare, atunci contactati expertii INATECH-SHOP, acum !